lørdag den 20. juni 2015

Ønskehuset


Min SMSgyser, ''Ønskehuset'', er ude nu på Forlaget SMSpress.

Bagsideteksten, eller hvad det nu hedder, når det drejer sig om en SMS-novelle, lyder:

''Det var lige efter, mor begyndte at bløde ud af endetarmen, at jeg hørte om ønskehuse. En morgen havde jeg set bittesmå stænk på undersiden af brættet. Jeg troede først, det var, fordi hun havde menstruation, men badeværelset lugtede ikke, som det plejede, når hun havde det. Du ved sådan sødligt-agtigt. Kræften var gået i tarmen på hende nu, sagde lægen. Metastase. Så var det, at jeg hørte historien henne i skolen.''
Hvad vil du gøre, hvis én du elsker, er døende? Hvilke utrolige vandrehistorier vil du tro på, hvis de lover frelse? Vil du ofre dig selv? Andre?
“Ønskehuset” er en SMS-gyser, som er baseret på elementer fra vandrehistorier.
SMS-gyseren koster kr. 25 + én alm. SMS-takst og varer tre dage.
Få fat i historien her